Želite li biti dobar prodavač, sa fokusa trebate maknuti očekivanja.

Ukoliko želite biti vrhunski prodavač, u klijentima ne tražite „sljedeću žrtvu“.

Granica između profita, uspjeha i odličnih bonusa sa očajem, uspoređivanjem i osjećajem bespomoćnosti koji se kriju iza loše prodaje veoma je tanka, a rezultat loše prodaje za vašeg kupca ili klijenta značit će – naporan prodavač.

Što ljudi zaista misle o prodaji, sasvim je nepotrebno debatirati, jer zbog loših rezultata i fokusa na profit, naše je tržište veoma iz iritirano.  Pogotovo kada se radi o – direktnoj prodaji

No, ona je sasvim nešto drugo ukoliko imate jasan cilj i specifičnu skupinu vaših kupaca i klijenata.

Po čemu se ova edukacija razlikuje od drugih?

Ne znam. Ova edukacija nije rađena konkurentski niti je tržište ispitano. Kao višestruko nagrađivani prodavač, te zbog svog prodajnog iskustva koje sam upotpunila sa malo psihologije i ljudskim obrascima ponašanja kao i njihovim potrebama – razvila se upravo ovakva vrsta edukacije.

Kome je edukacija namijenjena?

Svakom čovjeku, vlasniku ili prodavaču kojem je u interesu osim vlastitog profita izgraditi čvrstu i jasnu prodajnu mrežu gdje nema sitnih slova. Komunikacijom prezentirati svoj proizvod ili uslugu na način da svaki kupac/ klijent koji je kupi osim što je u konačnici zadovoljan, sa sobom ponese i osjećaj povjerenja prema tvrtki od koje je kupio.

Koncept edukacije može biti grupni ili individualni.

U individualnom pristupu bavim se Vašim konkretnim ciljevima i potrebama, izrađujemo ciljanu skupinu ljudi te se bavimo vašim blokadama. Kako bi prodaja bila što uspješnija ponekad se moramo pozabaviti strahom od odbijanja ukoliko on postoji, jačoj samouvjerenosti kako bi vaše predstavljanje i prezentacija bila odlična, te naučiti vladati situacijom da ne ulazite u rasprave i konflikte.

Grupna edukacija može biti iz iste tvrtke ili grupa različitih prodavača iz različitih tvrtki. U prvoj se skupini baziramo na odgovornoj preraspodijeli posla, komunikaciji unutar timova te organizaciji prodajne mreže. Također se bavimo predstavljanjem i prezentacijom te radimo specifičan i konkretan plan realizacije vaših želja sukladno vašim mogućnostima. 

U miješanim grupama učite kako samostalno raditi poslovni prodajni plan, odrediti ciljeve, pod-ciljeve, prioritete, te koje vam je željeno tržište. Razvijate komunikacijske vještine i učite kako u svakom momentu znati postaviti pravo pitanje. 

Prošlo je vrijeme kada se agresivna prodaja pokazivala kao najbolja opcija. Danas je prodaja profesionalno davanje, odnosno posao gdje bi u konačnici trebala biti win-win situacija.

Jasna komunikacija.

Benefiti i činjenice.

Prednosti i obveze.

Pobijedi rutinsku svakodnevicu. Odaberi biti najbolji prodavač.